YEAH!

HEJ!

Helgen var smashing.
I fredags jobbade jag till 19.15 och mötte sedan upp Timmy & co (i det här fallet Janne och Annika) för att fira den sistnämndas födelsedag med middag på Ruffino.
Vi åt och drack och drack och åt tills klockan var drygt 22 och taxin körde oss till Johanneshöjden och årets tröttaste "förfest". Jag, Timmy, Roffe och Tuben satt i en dryg timme och sa "herregud vilken dålig förfest", "det här är den sämsta förfesten någonsin", "jag vill gå hem", och så vidare, tills klockan blev tolv och killarna drog ner på stan och jag blev avsläppt på Bomans. Dock inte avsläppt som i du-får-inte-följa-med-gå-hem-och-sov utan avsläppt som i snälla-släpp-av-mig-jag-jobbar-imorgon".
(Det var alltså jag som stod för "jag vill gå hem".)

Lördagen bestod alltså av jobb till 16.15, varefter jag cyklade hem och möttes av tre trötta boys i soffan. David och Sabina anslöt lite senare (och även två kompisar till Timmy som jag aldrig kommer ihåg vad de heter) och sedan var festen igång.
Vi spelade Rockband, shottade, drack upp allting drickbart i lägenheten, osv osv osv.
(Hade det inte varit för att jag för en gångs skull var ganska aktiv med kameran så hade jag inte haft full koll på vad vi egentligen gjorde, men det är hur som helst ett under att vi inte bor på gatan nu.)

(Tack och lov drack jag inte bara hysteriska mängder alkohol utan även hysteriska mängder vatten, så när det var dags att gå och jobba söndag morgon mådde jag som en gud.
I alla fall under omständigheterna.)




Nu ska jag dra mig mot jobbet, jobb 9.30-16, samma imorgon, 13-16 på fredag och sedan är det HELG!

Och solen skiner som FAN!

YEAH!!


Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0