WHAT I'VE BEEN UP TO

Fredag: Jobbade till stängning, kom hem och skjutsade Timmy och Tuben till Roffe, kom hem igen och lagade middag till en ensam person (som faktiskt var ganska nöjd över lite quality time med sig själv), somnade och..
Lördag: ..vaknade utvilad och gick till jobbet, massor att göra inklusive slå in liten present till Natasja som stod för kvällens födelsedagspartaj, kom hem och gjorde mig i ordning, blev tillsammans med Sabina skjutsad till Odensvi där kalaset hölls, hade en del seriösa konversationer (och även en del oseriösa), åkte taxi med världens roligaste chaufför till BMB, dansade på alla dansgolv vi kunde hitta (alltså de vanliga tre), karatesparkade en närgången kille i arslet (..), blev less och gick till TipTop med Sabina och köpte tre kebabtallrikar och en kycklingtallrik. (Så hungriga var vi dock inte, två av kebabtallrikarna var till Timmy och Roffe som satt hemma och tittade på UFC.)
Söndag: Vaknade snäppet segare i huvudet än dagen innan men tog en rask promenad till jobbet och ångade på ganska bra hela dagen. Kom hem vid halv fem och kraschlandade bredvid Timmy i soffan. Somnade självklart inom en kvart och gick därför inte och la mig i tid, vilket ledde till..
Måndag: ..årets sovmorgon. Började jobba 13 och fick gå hem igen vid 16. Fick med mig Jannica på Åsas älskade måndagspass och mådde som en gud när jag sedan satt i soffan nytränad, nyduschad och med maten framför mig. Att det var nudlar gjorde mig ingenting och förklaras med att det helt enkelt är sista dagarna innan lön. Fick reda på att skatteåterbäringen blir precis en sådan och inte en restskatt, jag blir närmare bestämt 6200 kronor rikare lagom till semestern. Där och då kändes nudlarna därför helt okej.
Tisdag: Sov återigen lite för länge men det är svårt att inte göra det när man är ledig. Steg upp och åt frukost framför Top Model, tog tag i lite städning eftersom vi har första visningen på lördag. Rensade även avloppet i duschen och höll på att kräkas på mig själv trots att jag inte andades på typ en timme.

I nuläget är det alltså fortfarande tisdag, Timmy har hunnit komma hem från skolan och sedan åkt iväg igen för någon sorts hockeymatch med gamla Maxi-gänget. Emelie kommer och hämtar mig om en halvtimme för att vi ska titta på, och jag insåg precis att jag borde get going om jag ska hinna svida om till något trevligare än mjukisshorts och t-shirt och även hinna äta.

Så that's it for today.

Den här kan jag förresten bjuda på också, jag och mongot i lördags.



Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0