I'M BAAAAACK

Nu har jag nog slagit rekord i frånvaro här.

Jag har istället blivit inlåst i lägenheten (två lås varav ett bara går att låsa/öppna från utsidan = klättra ut genom fönstret), köpt världens största tv med massa coola funktioner som jag inte förstått än, invigt balkongen med Sabina, fått en symaskin i födelsedagspresent(!?), blivit glad för Timmys skull då han fick lägenheten på Bomans såld för mycket mer än vi vågat hoppas på, fått en jordgubbsplanta av Timmys föräldrar och lyckats ha ihjäl den, planterat blommor på balkongen men haft ihjäl dem också, peppat för utlandet, fått present på posten från världens bästa vän, börjat känna mig väldigt hemma här trots att det fortfarande står kartonger lite här och där (och även ett gäng hos Timmys mormor), och slutligen invigt ett par alldeles för höga skor utan att dö.

Nu ska jag fortsätta min lediga dag med att äta sen lunch på balkongen, kanske köra iväg lite kartonger och skräp när Timmy kommer hem med bilen och kanskekanskekanske ta en promenix lite senare om värmen lugnar ner sig (please don't).

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0