MOT SHERWOODSKOGEN!

Steg upp halv nio, betalade anmälningsavgiften på utlandsresan(hellooo!), packade en liten väska, drabbades av plötslig lathet och tog bussen till stan istället för att gå, jobbade tre stressiga timmar, fick lägga mina sista pengar på ett paraply eftersom förmiddagens trevliga väder minst sagt slagit om när jag skulle gå mot tåget (hata regn), hatade mig själv lite mer än jag hatar regn när jag kom ut från H&M med mitt nyinköpta paraflax och insåg att det slutat regna, missade tåget (jag ändå inte tänkt ta) med sisådär 30 sekunder, hoppade på nästa tåg istället och sitter nu alltså precis där. Någonstans mellan Bålsta och Sundbyberg, that is. Framme om en halvtimme och då blir det middag och början på en awesome helg. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 10:39:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0