HELLOOOOOO

Nellys Midseason Secret Sale resulterade i dessa godingar:


(Lösenordet dit är förresten "JIPPIE", ifall det är någon som vill ta sig in där, men inte är medlem.)

Att de kostade 100 kr styck gjorde valet ganska lätt.
Hej och välkomna, men gör er inte för hemmastadda i garderoben för snart flyttar vi.

Om tre veckor, närmare bestämt, får vi tillgång till lägenheten.
Då drar vi igång med tapetsering, vitvarushopping, badkarsletande, och till sist inflyttning.
I can't waaaaaaait.

Ikväll blir det träning klockan åtta, sedan snabbt hem till Desperate Housewives (jag satte ribban högt förra veckan när jag dök in genom brevinkastet, tveksamt om jag lyckas med det igen), och sedan bjuder SVT på Bananas! klockan tio. (Om ni inte tänkt se den så tycker jag att ni ska tänka om.)

I helgen var det tänkt att jag skulle åka till Stockholm för en helg med alla Åkesson-females, restaurangmiddag, mys och The Last Bounce.
Vulkanfanskapet på Island tyckte dock annorlunda, så vi får väl se hur det blir med det.
Jag tar mig nog till Stockholm utan problem (om nu inte SJ ska börja jävlas också, peppar peppar), men Elin och mamma ska ju flyga ner på fredag och Anja och Victor skulle ha flugit hem från Heathrow i söndags.
Humm.
(Apropå det så håller jag tummarna för att färjeresan till Holland och även resten av resan går bra.)

Om det nu inte blir Stockholm i helgen vette fasen vad som ska hända med mig.
Timmy packar ihop sig själv, sina manfriends, några snowboards och alldeles för mycket öl och åker till Sälen imorgon.
Sabina har i förväg garderat sig mot ensamheten och planerat en helg i Gävle, så där rök den livlinan.
Jag får nog dra fram mina Stockholms-wildcards och hålla tummarna för att de för en gångs skull inte är uppbokade.

Anyways, nu börjar How I met your mother och jag kan nog behöva en macka om jag ska orka med Annas mördarpass ikväll.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0